بهترین مراکز خرید قشم
نوشته شده توسط : hsi

مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2

 بهترین بازارها و مراکز خرید جزیره قشم + آدرس و گالری عکس - سامتیک

سیتی سنتر 1 و 2 مهمترین و مدرن ترین مراکز خرید قشم هستند که توریستان زیادی از صبح تا شب در راهروهای آن قدم می زنند و خرید می کنند. فروشگاه های بسیار متنوعی در این دو مرکز خرید وجود دارد که هر کسی را وسوسه می کنند تا تمام مدت اقامتش را در آن ها پرسه بزند و تا موجودی حسابش به صفر نزدیک نشده است، از آن ها خارج نشود! سیتی سنتر 1 و 2 در واقع دو ساختمان هستند که در دو طرف خیابان در بلوار ولیعصر واقع شده اند و با یک پل هوایی از داخل ساختمان ها به یکدیگر متصل شده اند. هر کدام از این ساختمان ها 3 طبقه دارد که در آن ها بوتیک ها و فروشگاه های شیک، فودکورت، شهربازی و سینما وجود دارد. در این دو مرکز خرید می توانید از برندهای مختلف ایرانی و جهانی خرید کنید و با هر سلیقه ای که داشته باشید، احتمالا دست پر از آن ها خارج می شوید. اما این را هم بدانید که قیمت های اجناس سیتی سنتر 1 و 2 به نسبت دیگر مراکز خرید قشم کمی بالا هستند، اما با وجود این مسئله به خاطر تنوع کالاها و فروشگاه هایش محبوبیت خودشان را حفظ کرده اند.

 

مرکز خرید بین المللی ستاره قشم

 

در این مرکز خرید شعبه های متعددی از برندهای مختلف لوازم آرایشی بهداشتی و وسایل خانگی وجود دارد و معمولا خانم ها عاشق پرسه زدن در فروشگاه های آن می شوند. البته این مرکز خرید به جز فروشگاه های متنوع، یک سری اماکن تفریحی را در خود جای داده است. برای مثال یک موزه تاکسیدرمی در مرکز خرید بین المللی ستاره قشم وجود دارد که حیوانات تاکسیدرمی شده در آن نگهداری می شود و علاوه بر آن یک شهربازی سرپوشیده با بازی های کامپیوتری و یک سالن بیلیارد نیز در فضای آن ساخته شده است. از طرفی تعدادی رستوران سنتی و فست فود نیز در مرکز خرید ستاره قشم وجود دارد که می توانید بعد از انجام خرید و بازدید از اماکن تفریح آن یک غذای لذیذ و خوشمزه در یکی از آن ها میل کنید.

 

مرکز خرید قشم

 

مرکز خرید قشم نیز یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در قشم است که فروشگاه های متنوعی را در خود جای داده است و معمولا همه توریستان از بازدید از آن احساس رضایت می کنند. البته این احساس رضایت به خاطر وجود خدمات تفریحی آن از سالن بولینگ و بیلیارد گرفته تا سینمای 4 بعدی و شهربازی سرپوشیده آن نیز نشئت گرفته است. از طرفی رستوران ها و کافه های متعددی نیز در مرکز خرید قشم وجود دارد که می توانید یک شب فوق العاده جذاب را در یکی از آن ها سپری کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: